24 Januari

sov från 23 till 11 på föriddagen. Härligt. Fast Tindra vaknade tidigare såklart en då hämtade jag in henne till oss och gav henne välling och då somnade hon o igen.

När vi klivit upp tog vi en dusch och gjorde oss klar. '
Åt frukost och plockade ihop lite.
Pappa ko förbi och hämtade Olivers skridskor.

Han åkte samtidigt som oss.
Vi åkte ut till svartvik vi.

Lilla Emelie hade 1-års kalas så vi åkte dit och grattulerade henne.
Tindra lekte och hade jätte roligt med Emma, Nellie och Emelie.

Efter fika åkte vi hem och lagade mat och städade.
Tindra va så trött så hon la sig på golvet och sa: Tindra trött, TIndra sova.
Söt tjejen min.

När jag lagt henne vart det soffan för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0