23 januari

Skit trött och jätte ont i huvudet hade jag när jag kom hem från jobbet idag.
Det går skit bra att jobba iallafall.

Efter jobbet gick jag hem och så bytte jag om och sen åkte vi ut på Birsta och köpte en pressent till Emelie och så åt vi på Donken eftersom jag inte orkade laga mat.

Efter det åkte vi hem och så fort jag satte mig i soffan så höll jag på att somna. så jag gick o la mig strax före 23.
Tindra fick en energikick innan hon skulle sova och sprang fram o tillbaka i vardagsrummet och tjöt av skratt.
Hon hade jätte roligt tills hon ramlade och slog huvudet i väggen och när hon gjorde ett nytt försök så stöp hon på luften tro jag o slog näsan i golvet.
Då gav hon upp och ville gå o sova.
Hon är bara för söt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0