22 Januari

Usch vilken jobbig natt jag haft.
Gick o la ig tidigt för att jag skulle vara pigg, men inte kunde jag sova inte.

Löste lite korsord för att bli trött men de funka inte heller. 
O när jag väl somnat alldeles för sent så vaknade självklart Tindra.
Klev upp o hämtade henne och gick o la mig igen o så klart så skulle hon ha välling så det va bara att kliva upp igen.
Gjorde välling o gick o la ig igen o då va klockan 5, kul när an ska upp klockan 06.30. Eller inte.

Men hur det än va så gick det bra att kliva upp o göra sig klar o gå till jobbet.
Eller Fredrik körde oss. Först Tindra till dagis och sen mig till jobbet.

Jobbet har gått kanon. Skit bra.
Jobbade förmiddagen med Marie på hemstädning, de va nytt för mig, har aldrig gjort det tidigare men det va lätt. 
På eftermiddagen va jag med Lena på Söndagsvägen och byggstädade. Det gick oxå jätte bra.

Skönt att äntligen ha hittat ett jobb. o dessuto på hemma plan och bra lön. 
Kan det bli bättre? 
Nej jag tror inte det.

Världens underbaraste Bobbas har jag oxå so ställer upp och hämtar Tindra på dagis klockan 14 även fast jag slutar klockan 17. Han är bäst.

När jag kom hem efter jobbet tog jag o lagade lite mat. 
Korv o makaroner blev det idag. 

Nu ska jag bara ta det lugnt tills Tindra ska sova o sen sk ajag lägga ig i ett tok varmt bad med min älskling o bara ta det lugnt. har så jävla ont i nacken.
Kan inte arbeta med händerna ovanför huvudet. det vart nå skit i in nacke o rygg efter det att vi åkte av vägen.
Inte alls roligt.
kommer få leva ed det resten av livet.
Hoppas att ett varmt bad hjälper.

Ne nu ska jag ta o ringa mamma o berätta om dagen. 
Hon brukar vara nyfiken. hehe

Ha det bra

Puss o kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0