21 Januari

Idag har vi varit och tittat på en lägenhet som Fredrik och Mattias Nordlander ska flytta till.
Kanon fin är den.
Helt nyrenoverad kommer den att vara när dom ska flytta in typ 1 Mars.

Efter det åkte vi på dagis och hämtade Tindra o sen åkte vi till affären och handlade lite mat eftersom Annie och Emilia skulle komma och hälsa på.

Väl hemma tog jag och diskade undan lite efter frukosten och sen gjorde jag en kladdkaka.
När den va klar för ugnen kom Annie och Emilia.
Dom stannade till strax före 10 på kvällen.
Då tyckte jag verkligen att det va dags att lägga Tindra.

Sen så kan jag ju berätta att jag har fått jobb.
De va hon som ska hyra ut lägenheten till Fredrik o Mattias som tippsade mig om ett jobb.
Det vísade sig att det är Fridas pappa som kommer vara min chef.
Va ner på kontoret hans och träffade honom tillsammans med Annie klockan 5.
Ska få börja med att provjobba ett tag.
Kommer ligga på 105kr i timmen då med semesterersättning innräknat.

Jag börjar jobba redan imorgon klockan 8.
Så nu är det dags för sängen.

Natti natt
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0