17 Januari

Idag började jag jobba klockan halv 9.
Åkte buss till stan idag eftersom Tant Annie inte jobbade.

Det gick jätte bra att jobba, slutade klockan 14.00.
Då gick jag in till stan o skulle försöka få ut pengarna jag fått tillbaka på avi från en räkning jag betalat för mycke på.
Det gick inge vidare eftersom mitt idkort inte är gilltigt.
Det gick ut för typ 2 år sedan.

Efter det tog jag bussen hem.
Tog en dusch med Älsklingen och Tindra, sen åkte vi ut till pappa.
Dom bjöd på tacos och glass till efterrätt.
Tindra fick ett nattlinne av Sara och jag fick låna Olivers skridskor så vi kan åka imorgon.

På vägen hem stannade vi på macken.
Där träffa vi Annie, hon och Emilia ska komma o hälsa på imorgon.

Nu blir det mys i soffan framför tv:n.
Ska bara ta det lugnt.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0