13 Januari

Vart ingen kurs idag.
Pengarna hade inte gått in på busskortet så vi kunde inte ta oss till stan.
Lämnade Tindra på dagis klockan kvart i 8 iallafall.
Hon va jätte trött så jag fick sitta med henne i typ en kvart innan hom gick o lekte med dom andra, efter en stund tittade hon på mig o sa hejdå Mamma. så söt.

Gick hem o la mig med min älskling igen.
Tänkte bara vila en liten stund men de vart en lång stund.
Till klockan 1 typ. hehe.

Klev upp o satte mig vid tv:n tills det va dags att hämta Tindra klockan 2.
Hon sov när jag o Bobbas kom dit. Men som tur va så sov hon ute  i vagnen så det va bara att rulla hem den.
 
Sen har jag städat hela dagen fra till 9 på kvällen. Så nu är det rent o fint igen.

Fredrik ock Bobbas drog iväg till Ante o åkte skridskor.
Dom kom hem vid 10.
Nu ska jag titta på tv  o sen blir de sängen.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0