12 Januari

Upp tidigt.
Klockan ringde 06,30
Klev upp o tog en dusch och sen sminka jag mig och väckte Bobbas och Tindra.
Gjorde klart resten stressad som fan och sen bar det iväg mot dagis.
15 min sen sprang vi in genom dörren, hann inte ens kolla på dom nya lokalerna på dagis lämnade bara Tindra o sen gick vi till bussen,

Kom i tid till kursen på Lernia.
Bra gjort.

Kursen va lika tråkig som jag förväntat mig, Drygt att måsta gå där i 6 veckor.

Vi började kursen klockan 9.00 och slutade 12.00
Eftersom busskortet tog slut när vi åkte till stan gick vi till Sara när kursen slutat för att fylla på busskortet.
När vi kom  in till Sara frågade hon om jag kunde stanna och jobba med henne en stund.
Det gjorde jag såklart, Bobbas fick åka hem själv och hämta Tindra på dagis klockan 2.

Jag hjälpte Sara att packa tentor o lite annat.
Vi åkte hem halv 4.

Tindra vart jätte glad när jag kom hem och sen helt omöjlig som vanligt.
Hon är alltid jätte snäll med Bobbas och såfort jag kommer hem blir hon tjurig o gnällig.
Är så glad att jag har Bobbas, ÄLSKAR honom så mycke.

Jag gjorde mat när jag kom hem.
Potatismos och korv i ugn vart det.'
Jätte gott.

Eva och Matilda kom förbi vid halv 8 tiden på kvällen, Eva skulle lämna mössan till Tindras docka som hon hade glömt hos Veronica på Nyår.

Vid halv 9 tiden åkte Fredrik och Bobbas ut till pappa och hämtade en dataskärm, så nu kan jag oxå sitta vid en dator. =)
Så det är vad jag gör nu och sen blir det sängen.
Typ nu

Natti natt
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0