10 januari

Oj vilken jobbig dag det varit för mig idag.
Har varit så deprimerad.
När jag klev upp kännde jag för att hitta på något så jag gjorde mig klar o hörde av mig till typ alla jag känner men ingen hade tid att göra något.

Ville hitta på något med någon som har barn så Tindra skulle få leka lite men inte de inte.
Hon får vänta tills på Måndag när det är dags för dagis.

När jag insåg att vi skulle bli hemma idag vart allt värre då började jag sakna Madde som en tok.
Henne hade jag alltid vid mi sida, Hon hade alltid tid för mig.
Jag hoppas verkligen att dom kommer flytta hit o bo här i området.
Annars kommer jag bli tokig.

Saknar Sollefteå som en tok i sånna här lägen.
Ibland ångrar jag att jag flyttade, funderar lixom på vad jag skulle hit o göra.
Allt vart ju bara jobbigare av att flytta hit.

Men de löser sig säkert.

Nu börjar Fredrik bli lite less på mig tro jag.
Han vill ha datorn så att hankan spela.
Men jag va tvungen att skriva lite först.

Ha det bra.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0