Sollefteå

Till en början så kändes de faktisk skönt att vara "Hemma"
Det kändes som att komma hem.

Vi började med att fixa allt i Henkes lägenhet, Typ bädda och sådant.
Skönt att ha det klart när man ska sova.

Sen gick vi ner på city och käka iväntan på att jag skulle få tag på Jossan.
När vi ätit klart gick vi på konsum för att handla lite. och då lyckades jag få tag på jossan så när vi handlat gick vi upp till henne.

Satt där ett tag och sen tog vi en sväng i bilen.
Den vart inte överdrivet lång eftersom hon hade punka.
Vi åkte til Niklas i garaget och bytte däck och då vart bulltarna för lång så dom tog i så det vart inge mer bilåning.

På lördagen va jag och Bobbas ner på stan och tittade lite.
Tog en fika på sebastians.
Åt en baguett med kyclingröra, vilket jag saknat.
Men den vart jag besviken på, det va ju inget i den, skit dåligt.
Sen va jag på bolaget och handlade lite och efter det gick vi upp till Jossan.
Men när vi kom fram till henne hade hon hunnit ur sängen och åkt med Malin.
Typiskt, men dom va påväg tillbaka till stan så vi väntade på dom så jag fick ställa in påsarna och sen åkte vi med dom ner på stan en sväng.

När Bobbas skulle åka med Martin och hjälpa honom att packa, åkte jag med och så gick jag ner till  Ailin.
Satt där tills Jossan och Malin plockade upp mig.

Vi åkt upp på ica och handlade och sen hämtade jag kläder till mig och Bobbas.
Sen åkte vi till Jossan och städade undan lite och sen gjorde vi mat.
Tacos blev det.
Bobbas kom strax efter att maten va klar.

Sen vart det öl drickning.
och sedan vart det valvet.

Jag har verkligen tappat suget på att gå ut nu.
Allt blir så fel.
Bråk och tårar, ja bara en massa skit.

Men  kvällen slutade ganska bra efter många om och men.
Jag och Bobbas gick hem från stan till Henkes lägenhet.
I djupsnö och höga klackar.
men de gick fin fint.

Vaknade ganska tidigt på söndagen.
Inge bakis eller nått.
Städade Henkes lägenhet eftersom han har sagt upp den och folk vill komma och titta på den.
Sen kom Fredrik och hämtade oss, något försent eftersom han fick slut på soppa i bilen efter vägen och vart tvungen att fixa hjälp.

När han kom hämtade vi alla saker upp hos Jossan och sedan Tindra i Långsele.
Hon somnade direkt eftersom hon inte sovit nå middag.
Vaknade när vi va framme hos Mamma.
Vi skulle käka middag där.

Efter maten åkte vi hem till Sundsvall igen.
Tindra jag och Bobbas somnade och sov nästan hela vägen hem. hehe.

Tindra somnade om på stört efter klädbyte och välling.

Nu ska jag mysa med älsklingen innan de är dags för sängen.

Och ni har fått iallafall hälften av alla detaljer ang Sollefteå helgen.
Det kommer nog mera sedan men jag orkar inte gå in på det nu.

Ha det bra så länge,
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0