Alla hjärtans dag =)

Tindra har nu varit sjuk sedan i Onsdags, Då fick jag hämta henne på dagis.
Hon hade då, 38,2 i feber.
På kvällen gick den upp till över 40 grader.

Torsdag jobbade jag, fick åka från jobbet en sväng vid kvart i 11, skulle med Tindra på vårcentralen.
Ville kolla henne innan hon skulle åka till Henke och så klagade hon hela tiden på att hon hade ont.
Och mycke riktigt så hade hon det.
Öroninflammation i vänster öra.
Så det vart inge Henke i helgen.

Jag jobbade Fredag oxå och Tindra har varit med Bobbas.

Lördag är idag det.
Alla hjärtans dag.

Vi har varit ut till Pappa och hälsat på en sväng och hämtat skridskor till mig.
Sen åkte vi till Bergeforsen och åkte lite.
Efter det åkte vi och handlade lite och sedan hem och lagade mat och Fredrik åkte till Ante och åt med dom.

Klokan 8 stoppade jag en helt slutliten sessa i sängen hon somnade som en stock.
Hoppas hon sover hela natten nu bara.

Nu ska jag kramas med min älskling.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0