4 Februari

Idag har jag varit duktig =)

Klev upp 8 och gjorde Tindra klar för dagis, Lämnade henne där klockan 9.
Efter det gick jag hemoch då va jag väll kanske inte så duktig.
Eftersom jag sover så dåligt på nätterna så tog jag o la mig en stund i sängen och somnade såklart.
Klockan 11 va jag uppe igen och iväg upp till träningslokalen.
Tränade 1 timme o så solade jag.
Sen kom Bobbas upp och solade han oxå.

Sen hämtade jag Tindra på dagis och så har vi lekt på rummet.
Hon lagade mat till mig och tvingade mig att äta minst 10 gånger och så har vi "tvättat" hennes bebiskläder till dockan i hennes tvättmakin och så har vi "Strykt" dom.

Medans Fredrik och Bobbas fixade maten så dammsög jag och skurade hela lägenheten.

Nu sitter jag bara i soffan o tar det lugnt.
Ska sova snart, ska in till stan imorgon och fixa ett nytt id-kort och så ska jag köpa pressent till Emma och fika med hallta Eva. hehe =)

Natti natt
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0