23 Februari

Idag har Jag, Bobbas och Tindra varit till stan och hämtat mitt nya id-kort.
Bilden vart riktigt dålig men de får jag leva med.
Använder det ju inte så ofta ändå. hehe

När vi hade hämtat det gick vi runt lite på stan och tittade och jag hittade ett par skor som jag ville ha så jag fick ringa till min underbara pappa och låna lite pengar av honom.
Tack tack pappa.

Sen åkte vi hem.
Tindra somnade och sov ett bra tag närvi kom hem så jag hann städa lite.
Sen vart det matlagning.

Sen har jag suttit i soffan o mått pyton.
Börjar bli sjuk.
Hosta och hängig.

O inte nog med de så har jag konstant hugg i magen.
Det hugger till o gör skit ont i några sekunder och sedan slutar det.

Har haft det ett bra tag nu och jag börjar fundera på om det har med den där "saken" att göra.
Måste kolla upp om de blivit nå tok med den tro jag.
Jag tror iallafall inte att det ska vara som det är.
Hoppas inte de iallafall, för så här vill jag ju inte ha det.

Har inte hört något om nå jobb denna vecka så det verkar som att jag blir hemma.
Passar igentligen ganska bra eftersom jag börjar bli sjuk, bättre att vara sjuk när man är ledig.
Då slipper jag sjukskriva mig.

Aja, nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och titta på tv sen ska jag sova.

Natti natt
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0