20 Februari

Sitter i soffan och väntar på att Fredrik ska sluta jobba.
När han kommer hem ska vi åka till Sollefteå.
Ska köra Tindra till Henke och sen ska vi stanna kvar över helgen.
Har lånat Henkes lägenhet så vi har någonstans att sova.

Ska passa på att träffa Jossan och Ailin.
Hade ju hoppats på att få träffa Madde oxå men de blir ju inget av det inte. Tråkigt tycker jag.

Hoppas bara att jag inte springer ihop med henne på stan eller nått.
Det skulle vara lite jobbigt.

Aja nog om tråkigheter.
I väntan på Fredrik så provade Boppas kameran i sin nya dator som han fått av mig.

Här har ni resultatet





Bilder på mig och mina Älsklingar slutade det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0