Nyfiken igen

Nu är det någon som lämnat en kommentar i min blogg igen o jag är som vanligt nyfiken på vem de är eftersom ingen skrivit under den här gången heller.
Inget konstigt skrivet men man är ju ändå nyfiken på vem det kan vara. Hehe

Länge sedan jag skrev nu men jag har haft fullt upp med jobb, Tindra o resten av fmiljen.
Har fått jobba riktigt i kassan på ÖB nu. Känns jätte bra faktiskt =)
Hoppas bara att det bli tok mycke jobb nu framöver. Vill så gärna kunna stå på egna ben o slippa söka bidrag o skit.
Vill inte alls de. Så det är bara tt hålla tummarna på att det är många som är sjuk helatiden. Haha. Taskigt att önska att dom andra bli sjuk men jag behöver jobb.

Det har inte hännt så mycke sen sist jag skrev faktiskt.

Jag har fått 2 kusiner iallafall.

Mats syster Kristina ha fått en liten pojke

Kristinas lilla pojke
Alexander


Och Moster Malin ha fått en liten flicka
Moster Malins lilla tjej
Emmie

Sen kan jag berätta att lillebror Fredrik ha flyttat till en liten stuga på Alnö. Skulle knäppa kort idag men glömde såklart kameran hemma =(
Ska försöka komma ihåg den till nästa gång.

Imorgon ska jag på utvecklingssamtal på dagis. Ska få höra vad dom säger  om min lilla tjej =) Förmodligen samma sak som varje dag. Att hon är såååå himla duktig =)

Men nu är det dags att sova. Börjar jobba 6 imorgon så det bli uppstigning klockan 5.

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen.

Kul att höra att det har blivit lite mera jobb. Heja. Nu håller jag tummarna att det blir lite mera. Något som kan leda till ett ev. fast jobb. Det skulle inte vara dumt. Vem vet man kanske ser dig nästa gång jag går in där. Kramar till er alla från oss här.

2009-12-17 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0