Fortfarande

Sjuk. Inte alls roligt det hära. Vill inge mer nu.
Hatar att vara sjuk o allra hellst på detta sätt.

Sen saknar jag min Sessa jätte mycke. Inte van att inte ha henne hemma. Det är så tyst o man har lixom inget att göra. Men hon har det jätte bra o tok roligt hemma hos Farmor o Farfar o det är det viktigaste =)
Så skönt att det fungerar bra.

Imorgon ska dom åka till Henke o hälsa på honom. Det blir roligt för henne o honom såklart. Hon har pratat om honom i 2 dagar nu. Hon trodde ju såklart att han skulle vara hemma hos Farmor o Farfar som han brukar vara.
Men så är det ju inte. Men förhoppningsvis kommer dom iväg dit imorgon.

Nu ska jag titta på tv en stund o sen blir det film med Älsklingen.

Vad händer på Nyår förresten??


Kommentarer
Postat av: maria

är du syster till sandra berglund? har ju sett att hon haft bilder på tindra i sin blogg men jag visste inte att du va en av hennes syskon :)

2009-12-30 @ 10:49:28
URL: http://nylandeer.bloggplatsen.se
Postat av: maria

ah ja men då förstår jag :) hälsa bobbas och hoppas ni får ett härligt gott nytt år :D

2009-12-30 @ 14:48:33
URL: http://nylandeer.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

En stor Gott Nytt Års kram från oss här.

Kram Kram

2009-12-30 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0