Dålig idag oxå =(

Fan att det inte ger sig nångång.
Inatt har jag knappt kunat sova, Har haft en sjuk halsbränna så det har varit omöjligt.
Åt en tablett som jag åt när jag väntade Tindra så tillslut lyckades jag somna. Men när jag vaknade va de lika illa igen.
Skickade Älskling till grannen för att fråga efter samarin eftersom mina tuggtabletter är så vidriga.
Drack samarin o tog en dusch o sen blev det sängen igen.
När ska detta sluta?
Har inte kunnat äta något sedan i söndags så jag börjar bli rätt orkeslös oxå. Inte alls roligt. Vad ska jag ta mig till?

Imorgon är et nyår oxå o då vill jag inte må såhär, Jag o Älsklingen förlovade oss ifjol på nyår så vi firar ju 1år =)
Hade ju tänkt äta god mat o bara vara med varandra. Men jag kan ju inte ens äta.  Jäkla skit.

Jag sitter här i soffan jag o knappar på datorn, kan som inte röra mig eller något.

Äh ska sluta gnälla nu o ta o ringa till familjen o Långsele o kolla läget. Få se om dom kom iväg idag eller inte.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ewwe

Idag var min och Rogers ettårs förlovningsdag :P

Och Molly fyller ett..

2009-12-30 @ 23:40:17
URL: http://rasmusfredriksahlin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Krya på dig gumman och hoppas du är lite piggare imorgon så ni kan ha en mysig Nyår. Kul att det går bra för Tindra, superkul! Förstår att det är tomt, passa på att ta det lugnt och ta hand om varann :)

Gott nytt år!

KRAM

2009-12-31 @ 01:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0