Ta mig härifrån

Jag orkar inte mer

Kommentarer
Postat av: Nina

Vill du prata???

Kram

2009-08-03 @ 09:12:38
Postat av: Nina

Ibland kan de bara vara skönt att surra av sig och ur sig. Ibland kan det lättna lite. Om jag ser till mig själv så kan det vara så ibland att det är en massa små tjafs som blir stort för att man inte får det ur sig. Lite kan bli mycket och lite kan tynga mycket. Lite är inte lite. Att bära allt på sina axlar och ibland även andras bördor är inte vad man egentligen är skapt för.

De blev lite surr från mig.

Tänker mycket på er.

Många kramar

din vän

2009-08-04 @ 13:05:06
Postat av: Nina

Har skrivit lite i bloggen.

Får jag godkänna att du kommenterat???

Kram

2009-08-04 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0