Jaha

Då sitter man ensam här i mörkret i vårat vardagsrum.
Tindra sover och Älsklingen gick på fisketur med Roger.
Ca o handlade för en liten stund sedan med lillebror. Köpte mjöl o socker så jag kan baka thekakor.
Mer än så finns det inte pengar till, men nu har jag iallafall till thekakor o det räcker tok långt det.
Tänkte baka det imorgon när jag lämnat lillhjärtat på dagis =)

Appro på dagis så har jag bestämt mig, med lite hjälp av Mamma och Tindra för att Tindra ska få byta avdelning. Jag tror att hon har ut mer av dom äldre barnen än av dom mindre plus att hon själv vill gå med stora barnen o inte med bebisarna som hon sa. Haha. Söt unge.
Så imorgon när vi kommer på dagis ska Tindra berätta för fröken att hon vill gå med dom andra istället.
Jag hoppas nu bara att det blir så bra som jag hoppas. Lite rädd för att hon inte kommer få lika mycke uppmärksamhet på den andra avdelningen, men samtidigt så har hon sina vänner att busa med där. Hoppas verkligen att det blir rätt det här.

Nu ska jag ta o titta lite på tv tro jag o sen sova. Ska ju baka o tvätta imorgon. Måste ha kläder rena till helgen då vi sak till Graninge på bya kampen =)
Ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0