Helt slut

efter en veckas jobb på det där stället plus ÖB idag. Nu är jag ledig o då menar jag riktigt ledig. Barnledig =)
Det va länge sedan jag fick vara helt ledig nu, Tack Sara och Pappa för att ni kunde ta henne.

När Tindra åkte satte jag igång o städade här hemma så jag skulle slippa tänka på det. Men nu är det färdigt och jag har hunnit med ett varmt bad med levande ljus =) Så skönt
Älskling och Lillebror är i garaget och fixar Fredriks bil. ikväll ska vi på bilträff. Haha.
Verkligen nått för mig va? Nä men det kan vara roligt, vad vet jag.

Nu ska jag ta o sminka mig lite o vänta på grabbarna, sen blir det tacos till middag. Oj så jag har längtat efter det oxå =)

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0