Fortfarande sjuk

Usch, det är så jobbigt att vara sjuk. Nu har jag dragit på mig en sjuk hosta oxå. Hostar till jag kräks, inte alls trevligt.

Men nog om det, det har blivit en del kortspelande med våra kära grannar och igår blev det en fiske tur med Grannarna till höger och dom rakt över, HAHA.
Roger, Evelina, Alicia, Ullis, Samuel och Isak med andra ord.
En trevlig tur som gav några fina fiskar, men som vanligt så va det ju Roger som fick flest och dom finaste.
Men usch va kallt det va. Satt där o längtade efter vinterjackan kan jag lova. Den hade varit underbar att ha.
 När vi kom hem blev det en film o sen sova.

Idag ha vi varit på Selånger Marknad med Mamma, Mats, Mattias o en kompis till honom. Vi åkte med Fredrik dit.
Tindra har fått fina saker av Mamma och Mats, Ni kan se dom på hennes blogg tindrajansson.blogg.se

När vi kom hem ringde hemtelen. De va Ante som frågade om han, Sandra och Bosse fick komma o hälsa på.
Hann städa undan lite innan dom kom. Men vi satt bara ute medans Tigra o Bosse busade.

Nu ska jag hitta på nå roligt. Eller inte.
Bobbas är o fiskar med Fredrik. o grannarna är borta så jag har jätte tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0