...

Har ni någonsin kännt att ni bara vill släppa allt och försvinna? Så mycke som behöver lösas så mycke man vill, men man har ingen ork. Man vill bara försvinna o hoppas på att någon annan kan ta över o fixa allt.
Ja så har jag kännt dom senaste dagarna, eller jag gör det väll fortfarande.
Har ingen lösning på något så jag skjuter allt framför mig hela tiden. Orkar inte ta tag i något.

Idag ha vi bara varit hemma. Ha haft en riktig tråkdag. Rastlös som en tok men inte haft orken att hitta på något att göra.
Nej usch fy o blä för denna dag, dom tycker jag verkligen inte om.
Tindra har iallafall varit ute o haft roligt. Skönt att hon har sina vänner som hon kan roa sig med.

Granntjejen kom fram till mig idag och sa att hon inte tyckte att Tindra skulle vara på andra sidan huset för det är en pojke där som säger att han ska döda Tindra.
Alltså va faan är det frågan om, Tindra är 2 år o killen är typ 10, Snacka om sjukt.
Iallafall så lovade Liv att hon skulle säga till om hon såg honom igen för hon skulle visa vem de är. Dom bor tydligen i Nolby iallafall o där tycker jag att han kan stanna.
Det måste ju va nå fel på pojken, en 10-åring ska väll faan inte gå o säga till en 2-åring att han ska döda henne.
Nä jag tycker att det är helt sjukt.

Aja, nu ska jag ta o titta på film tro jag, eller kanske hitta en bild till min blogg så Evelina kan fixa till den =)

Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Ewwe

Såg att du fick till det själv ^^ Va duktig du va då.. Haha ;P

2009-08-07 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0