Det känns som att jag aldrig kommer bli frisk

Fan att det aldrig ger sig. Hostan är det värsta av allt, men nu har jag börjat få ont i backen o bakhuvudet oxå. Det har säkert med hostan att göra. jobbigt som bara den är det iallafall. Jag kan inte ens gå till läkarn med min hosta eftersom vi inte har pengar till det. Tur jag har Tindras hostmedicin iallafall. Den hjälper ju lite.

O så typiskt när dom ringer o vill att jag ska jobba i 2 veckor. Men jag fick stränga order om att jag inte fick komma om jag va minsta lilla sjuk. Dom är livrädd frö svininfluensan.
Så det är bara att vänta till den dagen jag är frisk. Om den nu kommer.

Idag har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Bobbas ha precis fixat Tindras cykel. Stödhjulen satt för högt upp så hon tippade hela tiden. Men nu har hon fått nya av grannen så nu kan hon cykla utan att ramla hoppas jag.

Nu ska jag ta en dusch tro jag, om jag orkar vill säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0