6 - 7 Augusti

Igår va det fin väder o en ganska okej dag, Va ute o myste o umgicks med grannarna =)

Så här mysigt hade vi det. HAHA
Haha Så här såg de ut hos oss hela dagen =) 4 datorer uppradade =)

Sandra kom hit med micron jag fått av Josefine oxå =) Kanon bra. Har verkligen saknat en micro.
TACK så jätte mycke för att jag fått den av dig. GULD värt.

Kvart i 7 på kvällen bar det iväg mot stan med Evelina och Ullis. Vi va på möte o lyssnade på nå folk som pratade.
På kvällen tog jag o Evelina ett glas vin o myste utanför oss.  Så skönt att äntligen ha nån att umgås med igen =)
Klockan blev bra mycke innan vi kom i säng men va hade trevligt =)

Evelina
Haha nu fick du vara med på bild igen=)

Idag ha det varit bra väder så vi har varit ute idag oxå. Ungarna ha mest busat med vatten. Finns mycke roligt att göra med vatten.

Fredrik kom hit o åt middag med oss o efter det gick vi o fiskade med Evelina, Roger och Rasmus.
Mer om de hittar ni i Tindras blogg, För trött för att skriva nu.

Ibland önskar jag att man kunde skriva precis vad man ville på bloggen. Så mycke man igentiligen vill skriva av sig men det kan bli så fel i många lägen. Alltid blir det nått strul. Jag har igentilgen hur mycke som hellst att skriva men det går inte så det blir bara korta inlägg om dagens bra händelser.

Men men så är det och nu är jag tok trött.
Dags att sova.
Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, va snygg man var.. Inte.. ^^

2009-08-11 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0