28 April

Nu har jag slarvat igen.
Är bra dålig på att skriva jag.
Har haft fllt upp i helgen iallafall.

I Fredags cyklade jag och Bobbas till Skönvik och hälsade på Madde och Bias.
Vart lite öldrickning för mig, Madde och Emma hemma hos Emma och Päran.
Grabbarna va hemma hos Bias o Madde o tapetserade o fixade.

Vi cyklade hem strax efter tolv tro jag de va.

Lördag så va vi ute hela dagen i solen satt med grannen o surra i ett par timmar och sedan bar det av upp till lillebror och Tias där det dracks öl.
Jag va nykter jag, kände inte alls för att dricka.
Det va jag, Bobbas, Fedrik, Tias, Tonia och Räkan till att börja med.
Sen kom Jimmy och Emil.
Räkan och Emil tog tag i  underhålningen. Dom spelade gitarr och sjöng för oss =)

Kvällen slutade med utgång.
Riktigt roligt va de trots att jag va nyckter.
Man kan inte ha tråkigt med Räkan och Emil inte.

På söndagen fick vi åka till Långsele o hämta Tindra, Annie skulle inte åka något så Fredrik fick köra.

Igår va vi bara hemma o tog de lugnt, Gjorde inge speciellt alls.

Idag har jag jobbat på LAC, Städining.
Ska joba onsdag o Torsdag oxå.

Men nu ska jag umgås med min dotter.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0